Obiectivul nostru: zero emisii de carbon până în 2050

În decembrie 2019, în cadrul Conferinței ONU privind schimbările climatice, împreună cu alte 500 de companii certificate B Corp, ne-am angajat să realizăm să contribuim la realizarea obiectivelor climatice globale până în 2050.

Acest lucru înseamnă că vom transforma procesele noastre de aprovizionare și fabricație pentru a fi și mai apropiați de clienții noștri și vom funcționa cu o abordare circulară a vieții produselor noastre și a ambalajelor acestora.

Aprovizionare

Responsible sourcing

Aprovizionare Responsabilă

Prin aprovizionarea din filierele responsabile cu plante care sunt plasate sub controlul UEBT, obiectivul nostru este de a controla mai bine trasabilitatea ingredientelor noastre active vegetale: de la agricultură sau cules la prelucrare și integrare în produsele noastre.
Pentru a face acest lucru, lucrăm în parteneriat cu toți actorii filierei: fermieri, autorități locale, agronomi etc.

Natural and organic ingredients

Ingrediente naturale și organice

De la înființarea noastră, noi am ales întotdeauna cele mai bune ingrediente din lumea plantelor, preferabil organice, în timp ce am asigurat siguranța produselor noastre cu o carta de formulară exigentă. 

The fight against waste

Lupta împotriva deșeurilor

Noi procesăm avocado care în mod normal ar ajunge la gunoi pentru a ingrediente active cosmetice pentru produsele noastre. Întregul avocado (incluzând sâmburele) este transformat în ulei și pudră din care obținem avocado Perseose® care poate fi găsit în produsele noastre.

Compoziție și producție

Green extraction processes

Procesele verzi de extracție

Noi folosim tehnologii specifice care respectă oamenii și planeta: distilarea moleculară (un proces verde pentru separarea și concentrarea celor mai valoroase substanțe din uleiuri) sau biotehnologii precum ingineria enzimatică, o metodă alternativă la anumite substanțe chimice.  

Downsizing water and energy consumption

Reducerea consumului de apă și energie

Din 2018, pentru 100 de unități produse, noi am redus consumul nostru de electricitate cu 17.1%, de gaz cu 23.1% și de apă cu 20.8%. 

Green energy

Energia verde

Din 2018, noi am cumpărat 100% electricitate verde din surse de energie regenerabilă (eoliană, hidraulică etc.) pentru fabrica noastră localizată în Franța. 
Pentru 100% electricitate consumat de către fabrica Expanscience, 100% din energia regenerabilă de origine franceză este introdusă în rețea.

Politica noastră de concepere ecologică

Eco-designed products

Produse concepute eco

Produsele noastre sunt concepute eco pe parcursul întregului lor ciclu de viață. Flacoanele și ambalajele de carton sunt reciclabile, greutatea ambalajelor a fost redusă la maxim și instrucțiunile au fost înlăturate. Oricând utilizăm ambalaje de carton, acestea sunt fabricate din carton provenit din păduri gestionate durabil și tipărite cu cerneluri pe bază de uleiuri vegetale. 

Experimenting bulk

Experimentarea vrac

Noi experimentăm în prezent vânzările vrac: ex. Vânzarea produselor fără ambalaj. Ideea din spate este de a duce conceptul eco al produselor cu un pas înainte, și în mod particular reducerea ambalajelor. 
Vrac, acest mod de distribuție mai ecologic, se înscrie într-o abordare de economie circulară și oferă o alternativă la flacoanele din plastic. 

Route optimization

Optimizarea rutelor

GEODIS, depozitul, este situat la mai puțin de 800 metri de fabrica noastră (certificat ISO140001 – un standard pentru managamentul de mediu).

Politica noastră de concepere ecologică

-142 tone

de plastic utilizat în ambalajele noastre din 2010

-65 tone

de carton utilizat în ambalajele noastre din 2010

B Corp certified

Mândri să fim B Corp

În 2018, eforturile și angajamentele noastre au fost recompensate prin certificarea B Corp. Recunoscută la nivel internațional, această etichetă pionier este atribuită companiilor și brandurilor al căror scop este să fie „cei mai buni PENTRU lume” și nu „cei mai buni din lume”. Această etichetă necesită să avem o viziune activistă a impactului nostru asupra lumii.  

Our commitments / B Corp video EN
  • B Corp este o etichetă pionier internațională și exigentă ce se acordă brandurilor care demonstrează o triplă performanță economică, socială și de mediu în cadrul unei evaluări periodice și care își dezvoltă businessul având un impact pozitiv asupra societății și mediului înconjurător. 

  • B Corp reprezintă și o comunitate de peste 2,800 de companii din toată lumea care împărtășesc aceeași viziune umanistă asupra economiei și care integrează interesul general în centrul modelului lor de business, îmbinând performanțele economice, sociale și de mediu. 

B Corp este o etichetă pionier internațională și exigentă ce se acordă brandurilor care demonstrează o triplă performanță economică, socială și de mediu în cadrul unei evaluări periodice și care își dezvoltă businessul având un impact pozitiv asupra societății și mediului înconjurător. 

B Corp reprezintă și o comunitate de peste 2,800 de companii din toată lumea care împărtășesc aceeași viziune umanistă asupra economiei și care integrează interesul general în centrul modelului lor de business, îmbinând performanțele economice, sociale și de mediu. 

Aflați mai multe despre Mustela

EXPERTIZA NOASTRĂ DERMATOLOGICĂ

Cunoștințe unice despre pielea bebelușilor

ÎN PRODUSELE NOASTRE

Doar ce e mai bun – și doar atât!

POVESTEA NOASTRĂ

Un brand de familie, franțuzesc, independent, din 1950